RSS

Plötsligt kom det ett SMS

30 Jan

att nu är vi på väg 🙂 En stund senare ringde det på dörren och där stod båda gudbarnen och deras goa mamma 🙂 De hade varit och grattat hennes släkting som fyllde 90 år och när de for från Lesjöfors och skulle svänga mot Örebro frågade hon ungarna om de inte skulle vara lite spontana och åka till SutteCity. JAAAAA svarade barna och så fick det bli! Älskar deras spontanitet! Tur det så vi får se dem så ofta som vi får nu för tiden ♥

Blev en pyssel och plock dag med papper och årsmötes fix för PRO för mamma och ja, jag försökte bestämma mig för vilka låtar som jag skall ha i morgon samt att jag försökte fixa bokföringen och jag gick över till revisorn med pärmen så jag fick en blåsig promenix. Solen var nästan framme så det gick an med blåsvädret.

Fönstergubben ville komma förbi i morgon men vi måste åka vid 13-tiden så det hinns inte med. Får bli en annan gång.

Så det blev lite omkastning här men det var välkommet. Nu skall jag umgås med godingarna. Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 30 januari, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Plötsligt kom det ett SMS

  1. Znogge

    1 februari, 2016 at 14:25

    Vilket spontant och trevligt besök 😀

     
    • Suttecity

      1 februari, 2016 at 23:41

      Absolut! Tur att dr får sina infall så att vi får ses. Det är lustigt det här för Smulan vill härifrån och de ungarna stortrivs här ☺ Vi får vara glada att de väljer SutteCity.

       

Kommentera

 
