RSS

Fungerade ju fint detta

08 Feb

att jobba hemma. Visst, man är inte på plats och man tar bara betalt för aktiv tid, men det var mycket värt att slippa åka iväg. Varvat jobb med lite hemmapyssel och nu är allt jag behöver göra klart på jobbet så jag skall ägna ett par timmar åt att göra nya schema till RGRM-gänget i morgon. Har nog men vill varva musiken då olika problematik kräver olika hastighet på musiken då de tacklar rörelserna på olika sätt. Bara måste iväg i morgon… ev tar jag en senare ankomst till jobbet, vi får se hur jag känner mig ikväll.

Det var soldis men blåste småspik på fm. Lurade med mamma ut på en liten tur runt i trädgården. Hon har åkt på samma bacill men är några dagar efter i snuvan så hon har sina värsta dagar nu. Skönt för snoken med luft och temperaturskillnader så det river loss lite. Men nu regnar det. Rikligt strilregn, men jag tog en tur ner till postlådan och fick även med mig sopkärlet upp igen så lite nytta har man gjort. Om man nu måste göra lite nytta….

Skall man gå på Agnes Wold’s linje kan man gott tagga ner lite mer 🙂 En bra intervju med henne tycker jag. Väl värd att läsa. Funderat på varför vissa blir så upprörda över det hon säger, men jag tror att det är för att man inser att hon faktiskt har rätt i mycket och att man blir förbannad när man märker att man gått på myten. Nä man skall nog ta och ifrågasätta saker och ting lite mer. Vara kärringa mot strömmen är inte alltid av ondo, även om inte alla är med på samma tåg så är det mest de som får ont i magen 🙂

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 februari, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
