RSS

Minsann!

15 Feb

Äntligen så hittade vi droppar som funkar! Hon var väldigt nöjd med vad hon såg – ja förutom att någon inte har gjort värmebehandlingen då 🙂 men i övrigt hade det stillat sig och även den tjocka ärrbildningen på vänstra hornhinnan har krympt! Så vi fortsätter. Lågdospenicillinet funkar också men om vi kan ta något som inte påverkar hela kroppen är det ju att föredra.

Var på jobbet igen vid 9-snåret och där var det några gruppstarter så det blir rotigt som hoppsan.. avgick vid 14-tiden och tog vägen förbi Välsviken och handlade lite innan jag for hem, fick i mig lite mat och gick ner till grannen som har otur med sin domän och Telia som inte direkt är tillmötesgående så nu har jag försökt lösa det hjälpligt så han kan maila och så får jag försöka hitta ingång att flytta domänen till annat webbhotell. Är det på spåret i alla fall men satan i gatan vad förpinkad jag blev på de på kundtjänst på Telia.. orkade inte prata med dem tillslut.

Fick se artikeln från lokala blaskan där jag var och sjöng den 31/1 och rubriken att jag gjorde Succé på Café 🙂 Jättefin artikel. Tänk vad lite hjälp till andra kan betala sig på så härligt sätt! Det lönar sig att vara snäll. Så ä dä. Skall tillbaka i annat arr i maj så nu skall jag fixa lite bakgrunder.

Nu får det bli TV-slapp och kanske lite värmebehandling 🙂 . Fixat matlådan. Dock en sådan där kväll man liksom inte blir mätt… men lådan blev inte överbelamrad i alla fall 🙂 Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 15 februari, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Minsann!

  1. Znogge

    16 februari, 2016 at 14:56

    Så bra att dropparna verkar ha effekt! Nu gäller det bara att sköta resten också 😉

    Kram

     
    • Suttecity

      16 februari, 2016 at 22:40

      Ja det var just det 🙂

       

Kommentera

 
