RSS

Tisdagen passerad

16 Feb

Jobbet avklarades efter en del rot och bök och jag avvek vid 1330 och for till servicehuset där vi har lokalen och RGRM-passet genomfördes med många utmaningar men banne mig de fixade mer än jag trodde. De stärktes och jag blev glad åt deras framsteg. Men oj så trötta efter en timmes intensiv träning. Smakade bra med fikat efteråt.

Har varit ner till Storbyn ikväll och hämtat hem mor som kom med bussen efter att ha varit på båtresa mån/tis. Vinflaskor och annat var med hem så jag fick vara bärhjälp. Fixat med varningstriangel och annat innan vi stängde bilen för kvällen då hon skall besiktiga fårrden i morgon. Luktar mindre gott från bromsarna… får se vad det säger om saken i morgon.

Nu får det nog bli sängen. Trött. Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 februari, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
