RSS

Är väldigt flexibel

22 Feb

som administratör. In i hoppsan flexibel och effektiv när det behövs, men dessa kursuppstartsmåndagar är på gränsen vad min skalle orkar med.. kl 15 gav jag upp och tog med grejerna hem och satt 1½h och fick allt klart. I lugn och ro. Det är rena E18 i receptionen och det dras i tåtar från alla håll. Fanns inte en chans att orka sitta och koncentrera sig på vissa uppgifter. Så det fick bli hemmajobb och det går ju betydligt snabbare med fiberuppkopplingen hemmavid. Tur att det är RGRM i morgon, bra att få koncentrera energin på rätt sätt. Det här kan man ju bränna krutet på hur lätt som helst. Tur att det inte är varje vecka numera utan glesare mellan starterna. Nu kommer det bli längre period med uppehåll på intaget så det ser jag fram emot. Hoppas deras nya halvtidsadministratör kommer igång och kan lära sig vardagsfixet så jag kan jobba hemifrån och kanske bara behöver åka ner någon dag i veckan. Vi får se. Var sak har sin tid och ärligt börjar detta kännas färdigt.

Så det har inte hänt så mycket mer idag om vi säger så. Nu får det bli lite matfix och TV-häng. Lär somna i fåtöljen 🙂 Svejs.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 22 februari, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Är väldigt flexibel

  1. Znogge

    23 februari, 2016 at 18:16

    Så jobbigt att inte få arbetsro! Därför är jag glad för att jag har eget arbetsrum och inte delar med fjorton andra som jag gjorde tidigare. Så det gäller att njuta av förmånen så länge den varar!

    Kram och trevlig kväll!

     
    • Suttecity

      23 februari, 2016 at 18:44

      Har påbörjat avveckling idag… finns en gräns även för mig..

       

Kommentera

 
