RSS

Det blir återbesök

29 Feb

till tandläkaren…. även om jag fick med beröm godkänt för hur jag sköter gaddarna så körde hon in petmojjen rakt i ett hål – hon verkade förvånad… vet inte om det inte syntes på de röntgenplåtarna eller om hon inte såg vad det var. Själv höll jag på att resa mig och gå. Trott att det var tandhalsen och det var det väl men ett hål. Så det blir till att stålsätta sig och hoppas att man inte svimmar… Men nu vet jag varför jag undviker att tugga på den sidan. Man liksom anpassar sig.

For hem och satte igång och jobba och det som skulle tagit hela dagen och lite till gick på 4h och min hjälpande hand på jobbet är guld värd.

Konstituerande möte med nya styrelsen på bygdegården. Skall ärligt säga att jag tröttnat. Gör mitt sista år nu. Som sagt, hjälper gärna till med hemsida och facebook och inbjudningarna men mer än så känns som det kvittar. Var sak har sin tid och 10-12 år är väl en nog så lång tid. Det blev ju lika många år med dansen innan den glöden falnade. Frågan är vad man skall lägga glöden på nu. Sången kanske. Ja vi får se. Energin börjar ta slut för det mesta så jag tror jag behöver ledigt. Från allt och inget.

Fått ordning på schemabiten, hjälpligt, inför RGRM-passet i morgon. Det försvann ju när jag installerade W10 och musiken jag valt fanns inte infogat så nu får vi se hur det fungerar i morgon. Det går bra nu 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 februari, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
