RSS

På något vänsters vis

02 Mar

löser sig saker och blir som de skall. Men det är vägen dit som kan vara lite olika. Lite besked idag som borde göra en lite orolig kändes med som nu jädrar fick jag ny energi. Kommer inte behöva ta vissa beslut utan det kommer lösa sig per automatik. Kändes väldigt hoppfullt min motvalshjärna 🙂

Snöhelvetet vill visst ner och jag ställde in bilen så slipper jag sopa i morgon bittit. Inte så farligt här, än är väl bästa att tillägga.

Blev en lång dag och jag kom inte iväg hemåt förrän 16:30. Blir lite långlunch i morgon då vi skall till Biggans lägenhet och släppa in auktionsbyrån. Passar på att käka lunch med Gerd när vi ändå är där så mamma får hämta upp mig vid jobbet så kan jag jobba några timmar och så blir det nog sen eftermiddag även i morgon misstänker jag.

Det här med att vara hemmavid på måndagen har ju bökat om dagvilsenheten till max 🙂 Men jobba tisdag-torsdag skulle sitta fint. Det kan jag vänja mig vid 🙂

Nehej, mot TV-fåtöljen. Grey’s börjar 30 min senare idag. Får man inte missa, bästa serien ever. Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 2 mars, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “På något vänsters vis

  1. Znogge

    3 mars, 2016 at 11:06

    Ibland är det väldigt skönt att slippa att fatta vissa beslut! Brukar liksom ändå bli en hel del av den varan…

    Kram

     
  2. madonnan

    4 mars, 2016 at 11:24

    Eller hur?! Den serien är fantastiskt välgjord, har alla säsonger utom den jag väntar på… Härligt låter det att jobba tisdag till torsdag…kanske ska jag tänka om inför hösten och önska mig en dag mindre? Som förr, men nu jobbar jag heltid. Älskar mitt jobb, men det tar för mycket energi. Trevlig helg! 🙂

     

Kommentera

 
