RSS

Då så var det klart

03 Mar

och det är skönt att stå lite bredvid som konsult. Finns plus och minus med allt.

Dagen var fylld med jobb så den gick fort. Hade tänkt hänga med mamma till Biggans lägenhet men jag hade för mycket att göra och det tog flera timmar så jag hade inte haft möjlighet ändå. Auktionsfirman och juristerna var där och inventerade och skrev upp det de vill ha till auktion och mamma hann frosta av frysen och fick insikt i vad det är de tänker ta med och sälja. Lite kläder fick följa med hem så vi får gå igenom  och så lämnar vi till Östpendeln om det inte är något att ha. Det doftar Bigganparfym här och det gör ju inte saknade mindre kan jag säga… det är tomt utan henne och hennes goa humör. Mamma var bra sliten när det var klart så jag misstänker att hon kommer somna framför TVn ikväll 🙂

Skönt att admin.veckan är över. Zumba i morgon och sedan ta vi helg. De lovar ännu mer snömögel i morgon. I eftermiddag kom faktiskt solen fram när jag skulle åka hem. Välkommet.

 
1 kommentar

Publicerat av på 3 mars, 2016 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Då så var det klart

  1. madonnan

    4 mars, 2016 at 11:18

    Hehe, snömögel? Hoppas du får en fin helg iallafall! Kram

     

Kommentera

 
