RSS

Ångest

13 Mar

har jag kan jag meddela. Började tänka på morgondagen när jag stod och blåste håret och det kramade till bra i ångesttarmen och jag slutade andas och blev lite lätt gråtfärdig.. Bestämde mig nu. Ringer dem i morgon bitti och ber att få en shot så får jag väl åka dit 30 min innan så den hinner verka. Visst kan man göra som han sa och knapra Ipren/Panodil men det det fan inte bort ångesten.. hade först sagt till mig själv att han får prova EN gång med bedövning. Men om det inte tar då p g a att jag är så nervös och spänd?? Provisoriska lagningen är inte skön och jag vet inte hur den sitter eller hur länge heller. Vågar inte skubba med tandborsten på den då hålet nu är större efter provborrandet han gjorde. Så att få ett litet rus är nog inte så dumt. Mamma har lovat att köra så jag tar mig hem.

Har en fd ”fluortant” med på Zumban och jag pratade med henne i fredags och hon sa att det blir så här ibland, vissa är nästan hopplösa att bedöva, oftast unga killar som är som fiolsträngar. Hon förordade hutten, man är medveten men det gör att man är i ”fin form” och det är ju dumt att må dåligt sa hon. Kloka människa, synd att hon inte extraknäcker i storbyn. Man är trygg i hennes närhet. Blågrön är jag på käken så han får väl se hur det blev. Hon sa att det är lätt att komma åt kärl så det kan bli blått och hon hade inget skeptiskt att säga om honom heller.  Men ont skall man inte ha. Tror det är där han satt tummen för att få plats i käken som gör ondast nu. Som hon sa – man skulle önska att folk hade blixtlås i käken så man kunde öppna upp och få gott om plats när man skall böka längst in.

Det blir nog bra, hoppas jag. Vill ha bort den för jag tror inte det blir bättre att laga heller med tanke på hålets storlek och placering vid dumma nerven. Vi får se. Usch nu slutade jag andas igen… hatar det här. H A T A R. (ynk…)

 
1 kommentar

Publicerat av på 13 mars, 2016 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Ångest

  1. Jag

    13 mars, 2016 at 22:52

    Styrkekram!

     

Kommentera

 
