RSS

Tredagarvecka

04 Apr

påbörjades idag. Dock blir det ju bara två denna veckan på plats, men ändå 🙂

Skönt att fixa med egna bokföringen i lugn och ro men det blev många avbrott då arbetsmobilen ringde och det kom in mail och meddelanden som behövde besvaras så det blev ett par timmars jobb ändå. Nu anser jag inte att det är betungande när jag får sitta hemma.

Vid lunch kom Chrillan och Astrid och det var hög tid att klippa honom för nu var det 10 v sedan sist. Behövligt kan vi väl säga 🙂 Nu är han fin tills de skall iväg på bussresan/båtturen om ett par veckor. Mamma bjöd på våfflor och vid 14-snåret gav de sig iväg. Då tog jag med mig mamsen och vi gick en tur med stavarna. Blivit mycket stillasittande på förmiddagen men nu så fick jag några tusen steg extra på räknaren. Solen försökte komma igenom några gånger så det har varit ljusare idag och när vi var ute värmde hon lite.

En go dag har det varit. I morgon är det dags igen. Hej hopp.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 april, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
