RSS

Något positivt

21 Apr

borde man väl kunna skriva – är lite less på att vara less…. 5 dagar tills man behöver vara på plats igen. Morrat över datorarsenalen och löst lite knutar samt släckt några småbränder med hjälp av kollegorna. For hemåt vid 14-snåret men fick jobba lite till när jag kom hem – man skall inte öppna mailen 🙂  Men nu så är färdigt för idag vad gäller admin-uppdraget.

Kände i morse att jag hade öm stortå på vänster stortånagel och jag fick byta skor så jag fick gott om utrymme. Väl hemma hamnade de i fotbad och jädrans vad öm den var men jag lyckades klippa bort och kom åt nere i kanten mot insidan och när det knöliga nagelbiten kom bort blev det ett rött irriterat hål kvar men det hade inte gått hål som tur var  – kan sätta en slant på att jag garanterat kommer lyckas slå i den innan jag lägger mig. Lagen om alltings… men hoppas jag har fel 🙂

Tokregnskurar och hagel har det varit omkring oss men solen har varit framme för det mesta. Nu har jag jobbat klart så det blir väl dyngväder – sa hon optimistiskt 🙂

Trött som en liten gnu så nu får det bli fåtöljhäng för min del. Somnar nog som det känns.

Läste precis att Prince stämplat ut – to soon…. tycker det tar styggt på musikikonerna…..

 
2 kommentarer

Publicerat av på 21 april, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Något positivt

  1. Kvinnotankar

    22 april, 2016 at 19:07

    I´m back Välkommen till gamla Syster Yster numera Kvinnotankar. Har precis startat om bloggandet igen!

     

Kommentera

 
