RSS

Onda tåningen

22 Apr

stillade sig lite inatt med aloe vera och att få vara i frihet utan strumpor. Kände på den i morse och den är ajig då det är vassa skinnflikar som jag inte kan ta bort än. Paketerade in den med en dela bomullsrondell som jag klippte till och kirurgtape som håller det på plats. Funkade även om det inte var skönt att ha strumpor och skor på. Zumban klarades av och man haltade runt lite resten av dagen och när man glömmer bort sig och går som vanligt så gör det ont som hoppsan när man går och trycker ifrån foten. Men skoja inte vad skönt det var att komma hem och ta av sig skorna. Men det skall nog reda sig. Tar ju några dagar innan tunna skinnet på nagelbädden härdar till sig.

24 st var vi idag och jag var inte lika dyngsvettig då jag inte tog i så mycket p g a foten men 4000 steg plus. Svängde förbi Blomsterlandet då min rosenmandelbuske hade kommit. Nöjd. Vi släppte av Aila och for ut till Lamberget och käkade lunch på Grön. Sedan Välsviken till favorit-ICA. En sväng in i Storbyn då jag skulle hjälpa PRO att packa upp och installera nya skrivaren och oj vad jag blev sugen på en sådan. Får prata med ”chefen” och höra vad hon säger 🙂 Vi brukar komma överens 🙂

Kollade på Let’s Dance junior också då nya avsnittet släpptes idag. Oj vad de är duktiga! Helt klart roligare att se än det stora programmet. Men huvan som havan är det dags att sätta sig framför dumburken. Kl är 20. Vita Huset var här och käkade men drog hemåt för att se på TVn.

I morgon vankas det Västeråsbesök. Gillas. Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 april, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
