RSS

Terminen avslutad

29 Apr

och veckan likaså.

Tog en groupie med gänget innan vi startade så att min ansiktsfärg fick vara lite mer normal 🙂
2016 Zumba Goldgänget
24 st var vi med mig och det brukar ligga rund det antalet. Runt 40 st in alles men det är tur att inte alla kommer samtidigt för då blir det trångt. Goa ä di och jag är SÅ tacksam för att jag får ha ett så gott gäng att jobba med. Till höstterminen blir det 5 år sedan vi startade – då på onsdagarna – och en handfull av tjejerna har varit med från fösta terminen. Ja men är privilegierad som kan få jobba med det man älskar mest och få träffa så goa människor på kuppen.

Efter Zumban så blev det Bergvik. Först in på Granngården och vi kunde reda ut kvittot med fucciorna och jag fick tillbaka 45 kr. Rätt skall vara rätt. Fick hänga med 6 st perlargoner hem då de tog 100 kr för dem och jag måste förnya beståndet vid stugan. Maxi rände vi igenom och sedan hemåt. In på lill-ICA och lämna paket och så ett stopp vid macken och tankade upp innan vi kom hem. Nu hade ordningen börjat bli återställd efter gårdagen och nattens snöfall. 5 cm hade vi på bilen i morse, men +9 grader, hårda sydliga vindar och solen har gjort sitt jobb.
vader
Så nu tar vi helgen och håller tummarna att det blir uteväder. Ha en bra inledning på helgen gott folk! Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 april, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
