RSS

Love it!!

03 Maj

När jag fått ordning på det mesta på admin.uppdraget så hade jag fått sällskap av hårbollen och vi har varit ute i trädgården hela eftermiddagen och jag har grävt och öppnat upp en större rabatt. Skall bli mer men jag tar det pö om pö så att jag inte knäcker mig första dagen. Flyttat runt lite buskar också så nu hoppas jag att det skall bli bra.

Var ordningsam och slog mig ner och vilade med jämna mellanrum och det blev även premiärfika för mig på uteplatsen ocn här jag slog mig ner kom Amigo och ville sitta i knät. Bra musik i högtalaren på det. Ja inte fanken är det läge att klaga inte 🙂

Fika

Mamma hade bokcirkeln, sopplunchen och Caféprogram idag så hon var borta nästan hela dagen. Vi tog oss en stavtur nu på kvällskvisten och det har varit en helt underbar vårdag och perfekt temperatur att jobba i. SÅ nöjd.

I morgon blir det en sväng in till jobbet – sista för nu, blir en gång till när de kommer ner till stan nästa vecka men jag lämnar ifrån mig det mesta nu. Känns konstigt men ändå SKÖNT!

 

 
2 kommentarer

Publicerat av på 3 maj, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Love it!!

  1. Znogge

    4 maj, 2016 at 18:58

    Nej, då klagar man verkligen inte! Alltid lite vemodigt att lämna ett jobb men samtidigt så kan nya och spännande saker lura hörnet…

    Trevlig kväll!

     

Kommentera

 
