RSS

60-åringen firad

11 Maj

fast det var hemligt. Men stora delar av hans familj kom och Lilla E hade fixat skattkarta i huset efter alla paket så jag tror han blev nöjd ändå, trots att han inte vill fylla 60 🙂  Själv grillade jag 3 kg kycklingfilé och jag slutar aldrig förundras över min effektiva klotgasolgrill. Den funkar till massor av kött. 2 kg gick det på denna gången.

Småplock med detta under dagen och jag inledde dagen med att dra slingor och ljusa upp pallet lite. Skall ju klippa mig i morgon och då blir det ju mycket som försvinner och rötterna behövde ljusas upp. Brukar inte ha så mycket att dra upp i hättan när man klippt sig 🙂

Saknar 4000 steg på räknaren, får se om jag hinner gå en sväng när gästerna åkt. Lite svalare idag men jag må säga att jag trivs bättre med runt 18-20 grader än 25. Sån e ja’.

I morgon blir det ögonläkarbesök och klippning mm. Vi behöver nog inte till lägenheten för den är besiktigad redan och så får vi se när vi får hämta våra saker. Velig jurist… men 31/5 är sista dagen den står på Biggan, sedan är det över. Fattar fortfarande inte att hon är borta…

 

 
1 kommentar

Publicerat av på 11 maj, 2016 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “60-åringen firad

  1. livsglimtar

    12 maj, 2016 at 16:28

    Saknar 4000 steg haha! Det skulle varit jag som gått så lång, då hade jag nog fått åka till sjukhuset. 🙂

     

Kommentera

 
