RSS

Tur att man satsade på

20 Maj

att sitta inne i kuvösen och jag kan säga att det toköser ner! Dock ingen åska – än. 7 mm so far i eftermiddag. Kl 18 kommer tjejerna och jag bestämde mig för att göra timjansdoftande fisksoppan – eller Löfvings fisksoppa som vi kallar den då jag fick receptet av en fd dansare i Karlsborg. Syrran är gullig och bakar en ”knôdd”. Då vet vi att vi blir mätta i alla fall, en favvo på tjejträffarna.

Pysslat med detta hela dagen och varit ute med grejer mellan regnskurarna. Ser fram emot en mysig kväll. Hoppas att ni får det samma. Let’s dance får jag ta på reprisen och smådansarna får det bli på datorn i morgon. //Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 20 maj, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
