RSS

För 11 år sedan

30 Maj

blev jag moster för andra gången och denna tjejen kom dagen före min födelsedag, vilket innebär att vi är födda i Tvillingarnas tecken och jag känner igen mig mycket i hennes sätt och kan läsa av henne och förstå henne på ett annat sätt som många andra kanske inte kan. Moster är ju liiite jobbig ibland när hon påpekar att saker och ting kan bli på vissa vis om man har lite för bråttom t ex 🙂 Detta att tröttna fort på saker, få spader om inget fungerar på en gång mm. Pratar mycket och gärna (eh.. vem? jag också? nää.. 🙂 ) Känner en speciell samhörighet med henne på många sätt och familjen är verkligen berikad som får ha henne hos oss. Skall bli väldigt spännande att följa henne i livet framöver. Extramamma kommer jag förhoppningsvis alltid få vara.

Hon är verkligen speciell Lilla E. Vår vandrande solstråle, en känslig själ som är väldigt empatisk och hon månar om människor och djur och att alla skall ha det bra och berikar oss med klokskap och tokiga påhitt och uttryck. ♥

Varmt Grattis Lilla E på din 11 årsdag!
Lilla E 11 ar
Kram från Moster L

 
1 kommentar

Publicerat av på 30 maj, 2016 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “För 11 år sedan

  1. Znogge

    30 maj, 2016 at 13:30

    Grattis till er fina Lilla E på födelsedagen! Hoppas det blir en bra dag 😀 Nu måste jag komma ihåg att gratta dig i morgon!

    Kram

     

Kommentera

 
