RSS

Förb…

19 Jun

…andslåda vad mycket knott!! Tänkte att jag skulle plantera rosorna L hade med sig igår men jag gick bet. Helt vindstilla svalt och hög luftfuktighet.. tjosan hejsan. De håller på att äta upp mig. Fick ta in urnan så jag kunde piffa klart med att knyta upp dem och klippa bort blad. Gha! Mygg är djefliga men liiite mer fair play att få tag på dem. Mina öron och ögonbryn är småbuliga. Har hållit mig inne… det kom ett mist-regn så det var helt grått och småflajsigt – sånt där man blir så där in i hoppsan blöt av vet ni. Vådligt tätt mellan dropparna 🙂 Kan lika gärna ta en sprayflaska och duscha sig, typ.

Vi har varit ute och gått en sväng nu, blåser lite emellanåt men inne i skogen åkte huvan på. Skall gå över till Vita Huset nu när mamma åker till logen och PRO-dansen för att jobba.

En stillsam söndag. Inte dumt det heller.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 juni, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
