RSS

Varmt så det förslår

22 Jul

och röja på logen och ränna mellan huset, uthusen och friggan på höjden gav runt 11 000 steg. Nu gick vi till och från Vita Huset så nu är det nästan 13 000. Men ändå, 11 000 utan att ens lämna gårdsplanen! 🙂 Fick byta pannband/svettband ett par gånger för det bidde överfullt. Skitig så stor jag var innan det var klart. Duschen var välbehövlig. Men nu är det i stort sett klart inför morgondagens byloppis i våra två byar. Lite slutfix i morgon bitti.

Kollegan kom med ett par elever så hon fick nyckeln till brevlådan och det var några år sedan hon var här nu. Är släkt med grannarna visade det sig så hon var mycket här när hon var yngre. Vi har säkert setts på somrarna men inte lagt varandra på minnet.

Försökte ju få supporten att ge mig nytt lösenord igår men inte då. Hade lämnat meddelande men fick tag på dem andra försöket. Men, idag ringde han upp! Sa att det ju inte gick igår men jodå det fungerar när han förstod att jag hade datorn hemma! Även om jag förklarade från alla håll igår att jag måste i via VPN-tunneln hemifrån men nej jag var tvungen att sitta på plats på jobbet. Ja jag hade inte mycket övers för honom innan och nu har han placerat sig på bottenplatsen men tur för honom att han hörde av sig.. så nu kan jag hjälpa dem igen.

Satans så varmt! Min termostat har inte vant sig. Pizzan satt gott i magen i Vita Huset och nu får det bli TV-häng resten av kvällen. I morgon blir det mycket folk hoppas jag. Många som passar på att hälsa på. Full fart mot helgen gott folk!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 juli, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
