RSS

7500 steg blev det

20 Aug

idag på plats då jag hjälpte till på PRO’s 60 årskalas i storbyn. Som jag rände runt! Men det blev en lyckad dag och runt 130 gäster så det var en hel del logistik men de är bra på detta så det löpte på bra. Fick träffa min gamle sångpedagog också då han avslutade med att underhålla till kaffet. Inte sett honom på evigheter, men han kom ihåg mig 🙂

En sådan jäkla tur med vädret! Det var makalöst vackert ner mot sjön. Det var dukat på logen och orkestrarna som spelar här har en jäkligt fin utsikt. Sämre kan man ha det på jobbet 🙂

solig-dag
Hembygdsgården ligger otroligt fint.

Väl hemma var det möra fötter och ben… Vi har lilla E och hårbollen här då syrran hängde med N’s mamma in till stan då ungdomarna är på festivalen. Det slutar 00:30 men vi får väl se, det regnar så de kanske tröttnar. Ja PRO hade en jäkla tur med vädret som sagt, med tanke på hur det smattrar på kuvöstaket.

I morgon är det jag som tänker vara ledig. Helt.

 
1 kommentar

Publicerat av på 20 augusti, 2016 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “7500 steg blev det

  1. Znogge

    21 augusti, 2016 at 13:52

    Så vackert hembygdsgården ligger! Hoppas den lediga dagen blir skön 😀

    Kram

     

Kommentera

 
