RSS

Nu är mamsen firad

24 Aug

Igår var det kalas för mamsen. Jag hissade flaggan och plockade en bukett med rosenvial och ställde ihop den med bordsflaggan vid hennes plats innan jag for.  Gerd var här under dagen och kl 18 dök Krillan, Astrid och Solveig upp. Goda presenter som vanligt. Hon fyller på rätt sidan sommaren för skogens guld mm. Av oss fick hon en Samsung Galaxy S5 Mini och den är nu uppdaterad och fixad. Jösses vad mycket snabbare den går än J1:an och även bättre kamera.

Själv har jag mest verifikationer mm för ögonen på dagarna så man är lite tjött i skallen när man kommer hem. Har inte landat i vardagsbestyren och ännu inte fått koll på veckodagarna känner jag. Men halvtid i veckan gillas. Sista fredagen jag jobbar där då jag skall starta upp Zumban igen. Skönt med lite omväxling.

Tja mer än så här händer det inte. Svejs!

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 augusti, 2016 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Nu är mamsen firad

  1. Znogge

    25 augusti, 2016 at 06:40

    Trevligt med födelsedag så här i slutet av sommaren. Hoppas din mamma var nöjd med sin dag! Skönt att inte jobba fredagar för det ger lite behagligare helg…

     

Kommentera

 
