RSS

Kvalmigt

25 Aug

är ordet för dagen. Vi hamnade mitt i remsan mellan sköna värmen och kalla regnrusket så det var läskigt kvalmigt. Mullrade några gånger men det blev inte mer än så.

Kunde hjälpa till rätt så bra idag och jag tror de är nöjda. Längtar till nästa vecka när jag får egna rummet. Sitter lite på undantag i en annans rum och det ligger lite åt fel håll.

Tja, det är inte så mycket att berätta egentligen. Jobbet tar det mesta av tid och ork just nu. I morgon är det sista fredagen jag jobbar, sedan tar Zumban vid och jag får en dag i stan i veckan. Det blir inte mycket extrashoppande i lillhålan 🙂

Nu får det bli lite TV. Matlådan fixad så nu är allt klart inför morgondagen. Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 25 augusti, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
