RSS

Arbetsveckan slut

08 Sep

4 dagars-vecka är inte dumt 🙂 I morgon skall jag ju bara jobba en timme och Zumba Gold är förvisso mitt jobb men det är på en annan planet än administrationen om vi säger så.

Strålande härligt väder när jag for hem men här var det tjocka tunga moln med blomspruteregn emellanåt. Mök. Dock tog systern med mig ut på en timmes promenad med hunden och jag hade stavarna så det blev svettigt. Lagom temp för denna aktivitet. Stegräknaren blev glad i alla fall 🙂 Så lite nytta för kroppen blev det. I övrigt var jag flitig på jobbet och hann undan med stora högen leverantörsfakturor och en hel drös kundfakturor skapades och skickades ut så jag var nöjd.

En sömndrucken mor skrämde jag upp vid 05:30 i morse 🙂 Det var dags för PRO-resa så hon skulle upp och iväg innan jag for t o m. De kom hem nu vid 21-tiden så hon är lite mör. Men en trevlig resa till Reijmyre Glasbruk har de haft. Men hör och häpna, hon handlade ingenting! Kors i taket 😀

I övrigt är det väldigt stillsamt. Men nu tar vi helg! Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 september, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
