RSS

När blomkrukan utan förvarning bara flyger

14 Sep

ner från bokhyllan på jobbet så är man benägen att förstå vad tjejerna menar att ”drängen” härjar. Det flyger saker och ramlar ner men nu har jag fått se med egna ögon att det kommer från ingenstans 🙂 Han var väl inte nöjd med vad vi pratade om kan jag tro ha ha. Men ingen konstig känsla i kåken tycker jag, dock var detta lite udda måste jag säga. Vi får väl se om han ger sig till känna framöver 🙂

Kom hem i tid även idag. Behöver inte vara där på heltid utan jag gör det jag skall för dagen och åker hem . Bara sitta för att avverka timmar gå bort för mig.

Smulankväll och hon klippte gräset som var kvar och jag har grillat karré och vi satt och åt ute på norra altanen. Lööövly!!

Fick chatt från kollegan som är i Afrika. Vår där så de har runt 23 grader på dagen och 13 på nätterna. Som här då 🙂 Men de har fler lejon där och igår fick de vara ute och se på valar. Häftigt!

Nu skall jag helpa mamsen med fossingarna. Ni får ha en fortsatt bra onsdagskväll i sköna september! Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 september, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
