RSS

Ytterligare en solig dag

16 Sep

som inleddes med ett svettigt Zumba Gold-pass med goa gänget. 29 var vi med mig idag och 4 helt nya deltagare anslöt. Inget bokat så för ovanlighetens skull for vi hem direkt. Köpte med en sallad och sedan bara vara och njuta ute och jag administrerade för föreningen och fixade med lite av varje. Vid 17-snåret for vi till Storbyn och hämtade upp Solveig och så for vi till sockenstugan i församlingen jag konfirmerade mig. Solveig Ternström och två goa tôser var med. Carina är från samma ort jag jobbar på nu och allt var på mål så det var som att sitta i lunchrummet och lyssne 🙂 Publiken var på hugget så det blev en rolig kväll. Träffade kantorn jag sjöng med på nyårsgudstjänsten. Han bor i byn  där och jag frågade om han kände igen mig. Det gjorde han men jag fick helpa till och informera om när vi sågs och då var han med.

Nu har mor hällt upp lite i gott i glaset så vi skall ta och se på Skavlan. Nu är det helg. Gôrgôtt dä! Svejs!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 16 september, 2016 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Ytterligare en solig dag

  1. Znogge

    17 september, 2016 at 11:22

    Så roligt att så många kom på Zumban men något säger mig att du är en uppskattad instruktör 😀

    Kram och trevlig lördag 🙂

     
    • Suttecity

      17 september, 2016 at 13:45

      Ja det är väl någonting som man ger dem som de tycker om 🙂
      Kram och det samma till dig och familjen!

       

Kommentera

 
