RSS

Gillar torsdagar

22 Sep

då det är sista arbetsdagen vad gäller administrationsuppdraget. Lite Zumba Gold som inledning på en ledig fredags gillas. Man får även ställa fram klocka 1½ h ungefär så det är rena sovmorgonen 🙂

Hemma strax efter 16 så det blev en lång eftermiddag kändes det som. Hade hand om Amigo en sväng innan sys och Smulan kom hem. Hon hade varit och fått en mjuk bettskena utprovad så syrran hängde med henne då det var första gången hos nya tandläkaren. Hon hade flyttat över från storbyn till vår Hagakliniken. Mycket bättre. Jag skall nog återvända dig jag med. Gick där fram tills jag flyttade till Karlsborg 2006. Herrejesses… 10 år… läskigt var det rusar på.

Mamma är på möte med kvinnoföreningen – själv har jag falsksjungande Idol-wannabe på TVn.. uff, det skär i öronen. De ger dem ju låtar som skall passa in i mainstream och inte vilka som passar dem. Får nog hoppa in och titta på de sista 5 programmen eller nå’t.. Tycker det har spelat ut sin roll om jag får säga vad jag tycker. Orka höra samma lika hela tiden. Idag var det Vinyl107 på webbradion som gällde. Hi hi, det hade 80-talslunch så oj vad jag satt och gnolade med 🙂

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 september, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
