RSS

Då var mor hemma igen

04 Okt

efter Ålandsresan och hon vann minsann en lyxkryssning för två personer på lotteriet igår! Skojs! Nä jag tänker inte åka med utan det blir S som får åka med då hon tog lotten åt mor.

Mått lite kymigt idag, gårdagen hängde i och blodtrycket har fart upp och ner så in i hoppsan men det reder sig.

Tänkte mig klippa slänten idag men kom mig inte för med något direkt när jag kom hem. Dippade lite på eftermiddagen så jag blev sömsig när jag körde hem. Bakat ett par plåtar Dukanknäcke och så var jag PRO-Taxi så nu är det dags att knyta benhögen. Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 oktober, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
