RSS

Svårt att återge

06 Okt

färgen som var på himlen ikväll för det riktigt brann med orangerosa färg. Molnen samarbetade väl även denna afton 🙂
2016-10-06-18-35
Det blev helt orange när den gick ner och ett mörkt lock såg ut att klämma ihop solen. Mamma bara suckade och jag sa men SEEEER du inte vad fint det är??? Ja men det är väl som det alltid ser ut – sa hon. Men sedan fick hon erkänna att det var lite häftigt. 🙂

Då var veckan slut vad gäller A-skattejobbandet. Kom inte iväg förrän vid 16:30 och oj så mosig jag var i skallen men mycket kom undan så jag är nöjd. Piggade på skallen med promenad på lunch som blivit en god vana då det är soligt, kyligare idag men det är skönt att röra på sig.

I morgon är det Zumbadags igen och senare på kvällen kommer goe gudsonen och hans mams för att vara hos oss under helgen. Blir en bra helg det här, det känner jag på mig.

Nä nu har jag lite skrivkramp, inget mer att förtälja från dagen. Ni får ha en go kväll!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 6 oktober, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
