RSS

Intensiv måndag

10 Okt

på jobbet och när jag väl stressat ikapp och knackat in alla fakturaunderlag visade det sig att det inte gick att skriva ut… så den hanns inte med att få ut dem och iväg med posten. När jag gick sa de till mig att det fungerar att skriva ut på nedre plan också. Hade ju varit bra att få reda på innan det var dags att gå hem 🙂 Nåja, det får bli morgondagens fix. Det är en hel del att göra när det är månadsskifte men nu så skall det bli lite mer normal belastning igen då september är klart och stängt.

Knepig känsla i kroppen, kan inte bestämma sig om förkylningen skall hugga tag så jag kurerar vidare. Har inte tid att bli sjuk. Men det känns so and so. Blev så himla trött på hemvägen så det var tur att man inte behövde köra hela vägen.

Då jag bokat tid så blev det ett stopp hos frissan i storbyn och hon fixade om frisyren lite så det blev inte så kort, mer omformat och urtunnat. Var bra längd på det men det växer ju på bredden så nu känns det bra och tar inte så lång tid att blåsa torrt och styla. Skall jämna ut färgen lite men det orkar jag inte ikväll känner jag.

Då det var uppehåll och sol så körde jag ett par vändor med vällastad mjölkkärra till logen så nu är det full bil med sopor för hugad spekulant för vidare transport till sopstationen 🙂

Fixat lite layouter till en kund så nu får det vara färdigjobbat och TV-läge. Spörres hur länge man orkar hålla sig vaken. Svejs!

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 oktober, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
