RSS

Långdag

11 Okt

blev det idag. Tog en längre sväng på lunchen då jag käkade snabbt – det rensar skallen och man klarar av eftermiddagen lättare. I morgon hoppas jag att jag kommer ikapp även med alla leverantörsfakturor. Kommer bli två halvdagar onsdag/torsdag så det är inte många timmar att jobba på. Man skall ju hinna fika också 🙂 Ha ha, nä då, eller jo, men man kan jobba och fika samtidigt. Man är väl flexibel 🙂

For hemåt vid 16:30 och det var vägarbeten på två ställen så det tog några minuter extra. Här hemma väntade Krillan och Astrid då jag skulle klippa honom. De åker till Spanien för att hälsa på hans son och sonhustru som sålde rubbet här i fjol och flyttade ner för gott och tog pension.

Hann fylla på alla rör och hinkar med solrosfrön innan det mörknade, jösses vad de äter! Får snart köpa en 25 kilos säck till. De äter på förra säsongens frön än så länge.

Nej nu måste jag sätta högtalare och spelare på laddning. I morgon eftermiddag är det prova på hos NHR för de som vill testa Zumba Gold. Har inte en aning om vilken problematik som finns och om det sittande eller stående som gäller. Blir till att improvisera och vara den instruktör jag älskar att vara. Leda och utveckla mina adepter.

Wish me luck! Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 oktober, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
