RSS

Synnerligen grått

24 Okt

väder är det… men solen försökte göra ett tappert försök vid lunch att komma fram mellan de vådligt tjocka molnen men lyckades väl sådär men det blev ljusare och lite mindre sur luft när jag tog lunchrundan. Sedan mörknade det och började regna igen. Skulle hämta A & K vid flyget och hade koll på hemsidan på ankomst. Vid 11-snåret ändrades det till 45 min försening och jag räknade ut att jag kunde jobba 30 min till innan jag for. Kollade kontinuerligt fram tills jag skulle åka men ingen ändring. Dock hade de kört in tiden så de fick vänta på mig en kvart. Men det var inga problem sa de. Körde hem dem och sedan stångrakt hem till SutteCity. Hämtade posten och fixade med fågelmaten och sedan lite kvällsmat till mig själv samt fixa matlåda. Gick igenom all reklam och har gjort inköpslista. Tänkte kolla vad som finns på lokala ICA-butiken så får syrran fixa resten när hon kommer till stora ICA. I morgon hoppas jag på att komma hem lite tidigare när det är ljust så att man kan fixa lite mer ute. Ser strålande ut inför helgen. Sista gräsklippningen kanske kan fixas då. Få se lite sol. Banne mig på tiden. Det här är ju så ledsamt med gråvädret.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 24 oktober, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
