RSS

Handledarutbildning

26 Okt

från kl 16:30-19:30 var vad som gällde så det blev till att fara hemåt vid 13:30 då det fick bli alternativa asfalterade vägen både i morse och på hemväg. I morse för att slippa vägarbetena men jädrar vilken trälig väg i mörker… får bli länsvägen igen i morgon. Hade som tur var lokalradion på och det visade sig att länsvägen var helt avstängd p g a bärgning av lastbil. Hade sett ut det att bli stående i köer när man har brådis.

Hade 25 min på mig när jag kom hem och hann fixa lite mat och matlåda innan syrran kom och vi for till stan och mötte tjejerna vid trafikskolan. Matnyttig kurs tycker jag. Då jag tog körkortet året innan körläraren föddes så ja… det har ju hänt lite på 30 år ha ha.

Mörkt, regnig och tokblåser så det var lagom onajsigt ute. Sprang in på Coop och hämtade ut ett paket och handlade lite när syrran körde hem Emma så sparade vi lite tid.

Nu skall jag fixa lite mer inför morgondagen. Sedan lite TV och därefter stångrakt i säng. En tidig dag kvar. Oktober sjunger på sista versen. Kommer inte sakna den alls kan jag säga. Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 oktober, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
