RSS

Även idag

15 Nov

var jag klar och kunde fara hemåt vid 14-tiden. Rätt så lugn period och då sitter jag inte där och rullar tummarna om det inte finns att göra. Som sagt, skönt att köra hem i dagsljus. Fick möte av en medtrafikant i personbil som var väldigt mycket över på min körbana men med liten marginal gick hen över på sin. Det finns ingen marginal i vägkanten så det är diket som gäller om man inte vill få fronten prickad.. 20 cm vägren tycker man ju att de kunde räknat med och inte strecken i kant med asfalten. Var otroligt mycket trafik i morse så man fick vara på sin vakt.

Inte gjort mycket sedan jag kom hem, även om det finns att göra. Tappat farten i höstrusket känns det som. Men kollade läget i friggan, ligger på +8 grader så det är ok och så fixade jag timern i fönstren då de inte gick på normaltid.

Mer spännande än så blev inte denna tisdag i november.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 november, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
