RSS

Halvtid

22 Nov

för A-skatteveckan och i morse kom jag iväg väldans tidigt så jag var på plats redan 07:15. Fortfarande lugnt och jag har ju mitt tempo men försöööööker jobba lite långsammare så att det räcker till 4h – minimum. Vid månadsskiftet kommer det bli längre dagar med betydligt mer att göra och jag uppskattar friheten att välja mina timmar. Bara grejerna blir gjorda. Men kl 13:15 drog jag hem.

Hämtade ut min nya hårblås som äntligen hade kommit. Haft den billiga reserven några dagar nu då det glappade lite för mycket i den gamla och jag beställde en ny. Vi kan väl säga att det är en rejäl skillnad på grejerna 🙂

Adventspyntar lite i taget och nu börjar det bli riktigt mysigt i fönstren.

Igår var vi till grannbyn och sångövade med SE som skall kompa oss och även vara med på några sånger och sjunga stämmor. En gång till skall vi ses innan det är dags den 10/12.

Tja, det händer inte så mycket här så det var väl allt jag hade att förtälja från SutteCity denna tisdag i november.

Nu skall jag fortsätta och få ljus i ett par fönster samt klura ut vart vi lade de strömdosor som saknas när vi packade ner grejerna i januari. Säkert ett jättebra ställe som vi skulle komma ihåg…. yeah, right. Wish me luck 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 november, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
