RSS

En obestämd

28 Nov

men ändå bekant odör pös upp ju varmare det blev i bilen i morse… när jag kom fram blev det till att gå in på toa och ta av sig ena skon och jodå, hade visst trampat i hundskit…. det var långt till jobbet kan jag säga 🙂

Full rulle med inbetalningar idag så jag var bra mör i skallen på eftermiddagen och for hemåt vid 14:30. Tar resten i morgon bitti.

Letat låtar till spelningen i mars och genomgående så har jag sänkt en tonart mot när jag slutade med bandet för 10-15 år sedan. Inte mig emot, gillar att sjunga djupt. Grabbarna har fått listan så har vi något att utgå ifrån. 10-15 låtar skall vi få ihop för min del. Skall strax iväg och öva inför den 10/12 om en stund.

Sedan hämta upp mams och grannen vid bussen. Blåste runt 21 sekundmeter på dem inatt så de hade vinglat åt alla håll på väg till hytten 🙂 Men sovit ok och klarat sig från sjösjuka. Själv blir jag illamående bara jag tänker på gungeligung.

En fin dag om än kylig och en lunchpromenad hann jag med. Känns bra att komma ut i dagsljus.

Djefla kindtanden börjar krångla igen. Började i lördags. Men, konstiga är att det alltid kommer efter kvällsmaten, inte när jag käkat lunch?? Får se om det blir värre, kan ju vara granntänderna också. Hatar tandvärk… nu mal det lite doft så där, men nog för att ogillas.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 november, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
