RSS

Så kom snön tebax

01 Dec

och det blev några cm med fluffig torr snö. Knarrade under fötterna när jag gick ut till bilen vid 16-tiden. Halt som hoppsan men folk skall minsann köra i 100 km/h på denna smala eländesväg… ärligt så hatar jag att pendla på denna väg… idag kom jag ju iväg senare också och mörkt och dålig sikt.

Nu är veckan över och jag jobbade som en liten iller idag och blev klar så långt det går. Det drar igång big time nu mer årsbokslut mm så det var skönt att få undan så mycket som möjligt av november.

Ätit gott här som vi brukar när vi firar in helgen på torsdagarna mor och jag 🙂

I morgon är det Zumba igen och sedan lunch med mammas gamla klasskompisar och så skall vi passa på att hälsa på Gerd också när vi ändå är i byn.

Skall kurera halsen också, inte förkyld så jag tror jag får börja med min cortisoninhalator igen, tror det är lite astmavattnigt. Vill inte knapra allergitabletter kontinuerligt även om det ger resultat. Alltid är det nå’t som skall krångla.

Nu tar jag helg. Gôtt dä!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 december, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
