RSS

Veckan rullar på

07 Dec

och det har inte varit så mycket att skriva om som jag inte skrivit förut vad jag tycker om saker och ting 🙂

Igår blev det lite sångträning med S och K inför lördagens sånginsats. Blir nog bra. Det har ökat på sig med anmälningar till Grötkvällen så nu känns det bra. Krockade med mycket men blir det inte så överdådigt många behöver inte mor koka gröt hela natten innan 🙂 110 st har vi varit som mest genom åren, nu landar det nog på 50-60 st.

Idag är jag ledig och skall ner till stan då distriktet har jullunch och sedan styrelsemöte, sista för året. Inte varit med på ett par st på slutet så jag kände att det var läge och jag jobbade undan allt med ett par långdagar denna veckan så det är ingen ko på isen för uppdraget. De utlovar regn på kalla vägar… kan säga att jag är glad att jag slipper jobbvägen idag.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 december, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
