RSS

In i dimman

19 Dec

bokstavligt talat var vad som gällde idag. Köra i mjölkdimma är långt ifrån mina favoriter.. kommer aldrig förlika mig med denna pendlingsväg, så är det bara. Dimma på det och man tappar helt bort sig var kurvor och annat kommer.

Dagen nös iväg och en lite promenix i snöslasket blev det. Tog bra på benen då det var som att kliva runt i socker så det blev lite extra träning.

Här hemma bakade lilla E pepparkakor med mormor när jag kom hem. Hon var hemma idag då hon inte varit kurrant under helgen.

Själv har jag skickat in ansökan om omprövning av prel.skatt till Skatteverket. Tur att jag satt när jag öppnade brevet i Kivra 🙂 De baserade på tjosan hejsan-intäkterna jag hade när jag jobbade på trafikskolan och de pengarna är jag inte i närheten av nu så ja.. det blir till att försöka rätta till siffrorna. Skickade in via tjänsten på nätet men begrep inte hur det skulle göras så jag skrev i Övrigt och så får jag ringa dem i morgon. Löser sig. I o f blir det en stadig återbäring, men man behöver ju pengarna till annat än att de skall förränta sig på skattekontot. Onödigt.

Administrerat åt RGRM Sverige en stund här, mest internt, så nu får det bli lite TV-häng. Somnade lite för sent igår så jag skall försöka komma i bingen i tid. God ambition. Spörres hur det blir med den saken 🙂 //Svejs!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 december, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
