RSS

Strax iväg

28 Dec

för näst sista arbetsdagen detta år. Småsegt att ta sig upp då jag vaknade inatt av att det rann i elementet. Luftade det igår så det var otippat. Började lite smått när jag lade mig, orkade inte ränna upp och ner och köra en luftning till. Så däråt skvalade det emellanåt – så där lagom så man blir kissnödig och i väggen/taket intill sängen knaprade mössen…. Hoppas att fällan har smällt. Får gå upp och kolla när jag kommer hem i eftermiddag. Samt köra ett luftningsrace till med mitt element. Hjälpte inte att stänga av pannan, vilket jag lärde mig att man skall göra så att ev luftbubblor lämnar systemet. Nåja. Blir nog bra.

Stavade en sväng direkt när jag kom hem då det blev en på tok för kort promenad i blåsten på lunchen igår. Träningsvärken efter 50 min på gåbandet i förrgår känns och det blev lite trippande steg med stavarna på grusvägen runt växeln igår så det känns i axlarna. Det sitter nog fast lite smålåsningar känns det som, sticker lite i vissa lägen så det känns igen. Tyckte det tog stopp i bröstkorgen igår när jag gick upp för långsega backen på jobbet. Skall testa även idag. Riktigt jobbig känsla. Kan vara bröstryggen som krokat fast sig också. Är man haka-upp-sig-försedd vad gäller vissa leder och stel mellan överrörligheten så hakar det upp sig ibland. Ja så kan vi säga, det är hack i skivan…. på flera plan i livet. Borde kanske  satsa på att byta spår på alla plan.. ja jag klurar vidare. Man hinner tänka en hel del de 5,5 milen till jobbet.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 december, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
