RSS

Nu är det nyårsledigt

29 Dec

för min del då det är fredag i morgon och det är = ledig dag från A-skatteuppdraget.

Igår när jag kom hem i tid hann jag njuta av den fantastiska solnedgången och FB-flödet är fullt av läckra bilder. Allt från orange till knallrött. Här blev det en liten blandning på färger. Fick bli foto med mobilen då digitalkameran gör egen tolkning som inte överensstämmer med verkligheten.
sunset-2016-12-28
Mamma pratade ju med snickaren här i veckan och han sa att de skulle riva klart innan nyår men ingen har varit här och inte ett pip. SMSade honom ikväll och undrade om vi hade missuppfattat det hela. Visar sig att snickaren som skulle helpa oss hade blivit sjuk – och HUR svårt är det att SMSa, maila eller rent av lyfta luren och höra av sig??? Kan säga att han nog börjar bli varse om att jag inte accepterar tystnad så här är en som kommer SMS-terra honom om det inte blir bättre kommunikation. Sådant gör mig lite smått skogstokigt irriterad… Tar inte många minuter att skriva ett SMS och trycka iväg. Punkt.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 december, 2016 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
