RSS

Veckan är igång

10 Jan

och vädret är på G att braka in big time. Igår var det isgata på länsvägen när jag for hem så det gick inte mycket över 50 km/h ändå släppte det i en kurva så jag fick hjärtat upp i bihålorna, typ. Vi får se hur det blir i morgon. Länet har en klass 1 varning och jag tänker inte åka innan det blir ljust så spörres det hur det ser ut. Åker inte om det brakar ner. Man skall hem också. Det är ikapp med allt och jag hinner klart på torsdag om så är. Finns gränser vad jag utsätter mig för. Skulle varit och sångtränat i Åmotfors med grabbarna i morgon men åka 10-15 mil i detta väder – nope.

Läget lugnt i övrigt här. Maten sköter jag fint och vågen petar sig nedåt i sakta mak. Blir nog bra. Har scenuppträdandet 18 mars som mål.

 

 
1 kommentar

Publicerat av på 10 januari, 2017 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Veckan är igång

  1. Tant Otto

    11 januari, 2017 at 14:31

    Här har nästan alla 50 vägar skyltats om och blivit 40 vägar istället..så nu får man vara lättare på gasen annars så blir det böter.
    Hos mig är det regn och blåst som gäller, ett riktigt inne sittar väder..så jag får väl städa för att hålla mig igång.
    Så bra att din våg är så snäll mot dig ..jag vågar inte ställa mig på vågen ..måste ta tag i det snart. Förra våren gick det av sig själv ..förvånande bra och snabbt gick jag ner 6 kilo..så jag har det som mål även i år för att komma i bättre form. Undvek vin och socker då så det var ett bra knep ..det gäller bara att bestämma sig.
    Ta det lugnt på vägen och på vågen!
    Kram

     

Kommentera

 
