RSS

Arbetsveckan över

12 Jan

Blev lite kortare än vanligt då jag valde att låta bilen stå hemma igår och stannade hemma för satan i gatan vad det vräkte och yrde ner snö! Detta återfrös i morse… jodåsåatt… men jag tog mig till jobbet och vid 15-tiden stod ögonen i kors och det blev bara fel så det var dags att säga trevlig helg till kollegorna och fara hemöver. Men jag fortsatte med bokföringen för egen del hemma igår så det blev en hel del fixat. Gôtt.

Mamma är på årsmöte för kvinnosektionen och jag fick besök av Lilla E en kort sväng.

Har snabbspolat minnet med Zumbakoreografierna och blir inte klar med den nya, kan inte bestämma mig om det passar gänget eller inte. Sedan skall den ”testköras” på mamsen innan jag spikar den. Skall huvan som havan bli skönt att komma igång igen. Fick lite extrasteg på kuppen. Igår blev det 20 min på bandet för det bidde ittnô gåing ute alls av förklarliga själ. Skippade lunchpromenixen idag för det var snorhalt och nej, går inte med broddar för då har jag ingen rygg eller fotleder kvar då det är lite för ”ruli’t”.

Nu skall jag poffa ner i fåtöljen och se på Antikrundan. Värsta partybruden ä jag 🙂

 
2 kommentarer

Publicerat av på 12 januari, 2017 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Arbetsveckan över

  1. Znogge

    13 januari, 2017 at 14:06

    Smidigt att du kan testa koreografin på din mamma. Kan tänka mig att det inte är helt lätt att sätta ihop ett program…

    Trevlig helg 😀

     
  2. Suttecity

    13 januari, 2017 at 15:20

    Då hon har lite hoppsan hejsan med knän och balans är det toppen att kolla vilka varianter man kan göra för att det skall funka då det är olika förutsättningar för de som är med, så det är kanon.

    Tack och det samma!! Kram

     

Kommentera

 
