RSS

Klarade mer än jag trodde

20 Jan

även om det vinglade till på mitten av passet och den värmländska stônigheten fick sättas in för att genomföra Zumban. Försöööökte att inte ta i utan bara visa men hej hej.. försökte inte vifta med armarna över huvudet i alla fall men man måste ju röra på sig där man står och är det 37 st glada damer på golvet som smittar av sig med sin härliga energi.. ja då är det svårt. Var bra sliten och svettig men det var planerat en tur ut till Bergvik och först in och köpa kattmat åt pälsklingarna i Vita Huset innan lunchen intogs på restaurangtorget och Clas Ohlson, Maxi och Stora Coop fick besök. Stopp för tankning av fårrden på hemväg och sedan stångrakt in i duschen och nu har vi fått dagens andra kopp kaffe och konstaterat att nu gör vi inte mer idag. Ja vi är bjudna på fredagspizza så vi behöver ut en sväng till men det är några timmar tills dess.

I morse när vi for var bilen inbackad så jag kollade aldrig öster ut, men när jag var in i garaget och hämtade mina solglasögon tittade jag bort över byn innan jag skulle gå in i bilen – och tur var väl det. Vilken gyllene morgon!
170120-sunrise

 
4 kommentarer

Publicerat av på 20 januari, 2017 i Vardagsinlägg

 

4 svar till “Klarade mer än jag trodde

  1. Znogge

    21 januari, 2017 at 12:30

    Vilken fantastisk morgonrodnad!

    Önskar dig en fin lördag på alla vis 😀

     
    • Suttecity

      21 januari, 2017 at 13:32

      Tack och det samma till dig och flocken! Kram

       
  2. Jag

    21 januari, 2017 at 12:50

    Ajabaja! Inte träna halvsjuk! Vackra himmelsfoton som du har tagit de senaste dygnen!

     
    • Suttecity

      21 januari, 2017 at 13:32

      Feberfri två dagar annars hade jag inte varit på plats. Ja naturen har varit generös denna veckan samt då att man varit hemmavid och hunnit fota. Något som bra med att vara sjuk 🙂

       

Kommentera

 
