RSS

Snön faller ute

29 Jan

och det ökade på bra ett tag. Blev väldigt spoky ljus när solen gick ner även om det var mulet. Syrran och jag hann ta en tur bort till och runt grannbyn så det tog en timme och blev runt 6000 steg. Tog lite tid då det är halt och jag hade dubbat och syrran gick odubbat. Amigo hade fullt sjå att stanna och lukta på gosaker så han var också en bromskloss 🙂 Vi har haft hand om honom på fm då lilla E började travskolan idag och de har bytt dag så nu är det söndagarna som gäller.

Pysslat med lite av varje så dagen har gått. Mamma fick trevlig samtal på mobilen från hennes brors gamla barndomskompis som hon blivit vän med på fejjan och vi har lagt till honom i gruppen för gamla bilder från deras uppväxtort. Sedan har vi fixat med en powerpoint-presentation mamma skall ha på ”kärringtôle'” som de skall ha i morgon kväll på PRO. Fick min miniprojektor att fungera så jag hoppas det fungerar i morgon. Ingen superduperkvalitet på lumen-styrkan men det funkar. Skall köpa in en proja till firman tänkte jag men då jag inte har RGRM-grupper just nu så har det inte varit prio ett i utläggslistan.

Dags att jobba i morgon igen då. Blev en månad till så det blir till att slira runt på länsvägen några gånger till… skall även ta kontakt med en ny ev kund som behöver hjälp med sin hemsida. De finns i storbyn så det vore skoj att få en kund hemikring också. Vi får se om vi kan lösa deras behov.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 januari, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
