RSS

Vet inte hur det har blivit

01 Feb

med allt och alla… trodde att 2017 skulle bli året då allt lades till rätta men inte f*n. Åtminstone inte så här i början. Känner att jag står och betraktar och kan bara skaka på huvudet åt folk som helt enkelt beter sig som jag vet inte vad, kan ju tro att många blivit Trumpifierade och agerar med huvudet under armen. Men jag ser gärna på när folk faller på eget grepp för så kommer det att bli. I sinom tid. Om det bara var på ett håll skulle man ju orka engagera sig men nu är det många läger med troll som stökar om för andra och ja, det är skönt att inte vara involverad överallt även om man givetvis inte kan undgå att få det i nacken då man bryr sig om sina medmänniskor. Har så många omkring mig som mår dåligt på olika vis, t o m hårbollen har vajsing i mag/tarmsystemet. Men jag hoppas att februari kommer räta ut en hel del ??? till !!! och ett och annat 🙂 🙂 🙂 Annars tror jag att jag går i idé, på riktigt.

Nu är i alla fall bilen inbokad på verkstaden på torsdag nästa vecka. Mamma skall på sin lyxkryssning tis/ons så jag lånar hennes bil då om det blir väglag så man behöver torkarna. Torkar gör det men inget vatten inte.

Lilla E hade sin Hip hop idag så tjejerna i Vita Huset har ätit hos oss och for hem prexis. En vilt skällande hårboll som vill ha mat men det får bli sparsamt med det nu när det vänder och kommer upp. Smulan lyckades muta i honom lite vatten då det var roligt när hon lekte med skeden i vattenskålen så lite fick han i sig.

Ringde min förra regionchef som jag hade på tidigare uppdraget och det var gott att prata ihop sig lite och ja, det var nog bra att jag klev av när jag gjorde för det är inte skojs alls för dem och allt drar ut på tiden. Skönt att få lite koll så man kan planera. Har ju lovat att hjälpa dem när det startar upp igen. Vi får se. Passade på att SMSa gamla kollegorna också och fick svar – kors 🙂

Nu får det bli lite TV-gloing innan det är dags att säga over and out. Kommer inte sakna januari och jag hoppas att februari blir lite gladare, men jag är skeptisk..

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 februari, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
