RSS

Äntligen slut på veckan

02 Feb

Varit en seg sådan tycker jag och hon som läser ljudboken har en söööövande röst så jag blir så gäspig men vill lyssna klart på boken.

Hade kundbesök för ev hemsida inbokat i Storbyn på hemväg och när vi satt där kände jag att detta är för stort för mitt koncept, kan hjälpa dem att fixa med driften men att bygga upp en sådan avancerad sida har jag inte grejer till. Köpa program för runt 11-14 000 kr har inte varit aktuellt. Än 🙂 Men då jag har en fd kollega som är en hejare på allt sånt här och som har alla program så bad jag dem att få rekommendera honom och sedan hem och be honom kontakta dem. Visade sig att han satt med ett redigt ”nisse-jobb” att uppdatera en tämligen diger kundlista som han övertagit i samband med köp av ytterligare verksamhet. Så när jag skrev kom han på att jag finns 🙂 Så nu blev det jobb men på annat sätt kan man väl säga. Administrationsfix och sök på nätet är ju liksom min gebit. Sedan skall det fixas utskick och även ringas men det blir steg 2. Först hitta aktuella uppgifter och uppdatera. Så detta kan jag jobba med när jag är hemmavid så länge.

Nu har vi ätit gott här mor och jag och unnat oss ett glas rött till. Det är vi värda efter dagens – ja vi kan väl säga intressanta – uppdrag. För hennes del vidhåller jag fortfarande att jag inte begriper mig på fôlk… men mamma Mu står pall ♥

I morgon är det Zumba Gold och sedan väntar lunch med mammas gamla klasskompisar. Vi skall testa en ny restaurang för oss i Charlestown i centrum.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 2 februari, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
