RSS

Det var den helgen det

05 Feb

Var smart nog att gå ut och sopa av bilarna på fm och ikväll är de avtinade då det blev lite mildare på temperaturfronten. Gjorde ren bakrutan också då det blev lite blötsnö vilket underlättade. Blir bra att få lämna in den på verksta’n på smått & gott-service.

I åkte hemåt fram emot lunch och syrran och Lilla E hade åkt vid 09-snåret då det var dags för Travskolan. Vi hade hand om Amigo och oj som han väntar på att mamma skall komma hem igen. Moster och mormor är ju aptråkiga 🙂

Skall jag vara ärlig så är jag rätt så uttråkad… vill ut i trädgården men skall man roa sig där så kan man ju ösa snö med en tårtspade så har man att göra… Blir mycket sittande men lite nytta blev det då jag gjorde ett röj inne på kontoret så nu går det att gå på golvet och man ser även skrivbordsskivan. Kôrs i take’ .

Adeccouppdrag i morgon och så skall jag försöka komma igång rejält med uppdateringsuppdraget vad gäller kundregistret. Behöver koppla på administrationstänket och det var väck idag. Har lite egen bokföring att fixa också men den ligger uppenbarligen längst ner i to-do-högen. Letade som en galning efter blocket från styrelsemötet men icke sa Nicke. Då fick jag upp den gula kassörspärmen och kom på att den kan ha följt med till revisorerna och ett SMS till en av dem bekräftade saken, så nu slapp jag klura mer på det. Protokollet blev ju inte klart men skönt ändå att veta vart det är. Skall bli skönt att få paus från drivande delen av styrelsen och bli suppleant. Lovat sköta hemsida, FB-sida och mailen så det är bra att sitta kvar.

Gillade den vettiga dietisten som var på TV4 i morse. Inlägget med tittarnas frågor finns HÄR

Så, nu packar jag ihop den här helgen. Hoppas att ni är nöjda med er på ert håll.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 5 februari, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
