RSS

Som jag befarade

21 Feb

så var det lagret som håller på att ge sig… den dyraste varianten ligger på 6500 kr samt jobbet.. kan bli billigare – men nä nu får det vara bra med reparationskostnader. Ut och leta bil med andra ord. Blä.

Lånade syrrans V70 idag. Jösses anfekta vad STOR den är… på detta runt 1 dm snömodd och jag hade dålig koll på bilen då jag inte kört den på evigheter och då var det sommar. Men jag kom till jobbet och så småningom även hem. Men mellan riksvägen och länsvägen tog sin runda tid då jag kom bakom en bil med skåpsläp som körde i … 30-40 km… mitt i vägen. Herregud – ingen koll bak och åka av på p-ficka inte nej nej. Så det tog nästan 20 min och jag blev sen till mitt kundbesök.

Besöket gick bra och nu får det bli lite hemsideuppdatering åt dem.

Mycket snö har vi fått och mer kommer in lovade de. Nu får jag börja kolla runt på begagnatsidorna på nätet. Tjohej..

 
1 kommentar

Publicerat av på 21 februari, 2017 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Som jag befarade

  1. Gunvor Persson

    21 februari, 2017 at 21:21

    Lycka till…

     

Kommentera

 
