RSS

Det var visst en Golf :-)

23 Feb

Trodde det var en Passat men det var det inte. Oj så fin och oj så skön att köra. Fick väl inte många korvören för Pugarten men jag blev av med den och i morgon får jag hämta den nya raringen. 2011 års modell, 6000 mil och en ägare. Olika specialpaket med ljus och annat och stolarna var apsköna att sitta i och jag fick väldigt bra stöd för min dumma rygg. Backkamera och annat skojs 🙂 Tur det är farthållare för det kan bli dyrt annars 🙂

Visst kostar det pengar och det finns inget som heter bra bilaffär men så bra det kan bli i alla fall. Dragkrok och kupévärmare. Så det slipper jag kosta på.

Mer än nöjd, i morgon som sagt är den min. Häpp!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 februari, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
