RSS

Tisdag

07 Mar

Tja ni, inte mycket att skriva idag. Snön smög sig in när jag for hemåt vid 14:30, blä, men inte så illa som på ostsidan och norröver.

Bilen började blinka med oljelampan då och då på väg till jobbet. Kollade stickan, det var olja på den så jag vet inte, kollade boken och när det blinkar kunde det vara givaren som strulade. Efter att jag lyfte stickan blev det inget med, vi får se hur det ser ut i morgon. Står i boken att det var oljebyte mm i september 2016 så det borde vara ok. Nåja, vi får se. Alltid är det nå’t som skall strula och göra en osäker. Men, så länge det är gula lampor och inte röda och STOP så får man vara nöjd 🙂

Lilla E har varit här en sväng och hade Amigo med sig. Hans levervärden har varit förhöjda så det var belastningsprov idag och ultraljud. Det blir kyligt om magen på honom då de rakade för att köra ultraljudet. Masserade honom här och han somnade i händerna på mig ♥

Nu får vi invänta provsvaren och hålla tummarna. Men det de kollade idag såg bra ut i alla fall och det känns bra.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 7 mars, 2017 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Tisdag

  1. Znogge

    8 mars, 2017 at 19:06

    Då håller jag en tumme för bra provsvar och att oljelampan håller sig lugn.

    Kram

     
    • Suttecity

      8 mars, 2017 at 19:08

      Jag vi får hoppas på det bästa. Oljelampan indikerade rätt så nu är det påfyllt 😊 Kram

       

Kommentera

 
